Spróbowałam i założyłam instagrama lifeanddelight!

Nawiązując do poprzedniego wpisu, o próbowaniu nowych rzeczy (tutaj), postanowiłam się przełamać i w końcu założyć konto na instagramie pod kątem typowo blogowym. 
Oczywiście konto na instagramie posiadam ale nigdy nie chciałam łączyć blogowania z tą sferą bardziej prywatną (chociaż czy można teraz zachować prywatność?), starałam się czasem przemycić coś z bloga, jednak ostatecznie uznałam, że nie na tym mi zależy. 
Decyzja o założeniu "blogowego" instagrama padła szybko i mam nadzieję, że dzięki temu będę bardziej zmobilizowana by dodawać nowe wpisy a pomysłów na nie mam na prawdę dużo!

Tak więc jeśli chcecie pomóc mi w tworzeniu tego bloga (bo bez Was się to nie uda), zapraszam Was na mojego intagrama. 




PS. Bądźcie wyrozumiali. Nie jestem fotografem i szczerze nie potrafię robić ładnych zdjęć a mój aparat pozostawia wiele do życzenia. Jednak postaram się by wszystko wyglądało w miarę znośnie i choć trochę przyjemnie dla oka. Nie zależy mi na pięknym, typowo instagramowym koncie. Chce stworzyć miejsce "prawdziwe", które będzie informowało Was o nowych wpisach, gdzie będę mogła poruszać pewne tematy i po prostu wymieniać z Wami opinie o rzeczach, które nie pojawią się na blogu.:) 



Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. życzę Ci powodzenia :) Instagram to wspaniały serwis, sama wahałam się z założeniem konta blogowego. Załozyłam i przepadłam. Uzależnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli zaczynam to uzależnienie odczuwać. Ale pewnie kiedy skończy się okres kiedy mam więcej wolnego czasu trochę mi to przejdzie.

      Usuń
  2. w takim razie życzę powodzenia, ja na założenie konta na instagramie chyba się nie skuszę, już samo blogowanie zabiera mi zbyt dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń