Co zrobić kiedy pusto w szafie i w portfelu?


  Szafa pęka w szwach a my i tak nie mamy się w co ubrać. Któż tego nie zna. Jest to zapewne odwieczny problem każdej kobiety. Póki możemy sobie pozwolić na kolejne zakupu, problem powiedzmy nie istnieje, gorzej gdy nasz portfel nam na to nie pozwala.

  W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać mój patent na odświeżenie szafy, a jest nim zapewne dobrze znana większości z was strona vinted.pl.

  Styl zmienia mi się, można powiedzieć, wraz z nadchodzącym sezonem. To co jednego roku było ulubionym elementem mojej garderoby, teraz leży w szafie. Dlatego wystawiam dużo ubrań na tej stronie. Dodatkowo korzystam z jej ”uroków” i sama nabywam różnymi sposobami nowe ubrania.

Jak zrobić by było tanio?

Po pierwsze – WYMIENIAJ

  Na vinted istnieje opcja wymiany. Dla osób, które chcą poświecić chwilę na przeszukanie strony (mi ostatnio zajęło to 2 dni) i znalezienie wszystkich interesujących ofert może to być ciekawą opcją na nabycie nowych ubrań i pozbycie się tych starych.

  Oczywiście trzeba się liczyć z tym, że nic z naszych rzeczy nie zainteresuje osoby, z którą chcielibyśmy dokonać wymiany.

  Wśród kilkunastu, jak nie więcej, propozycji wymiany, dostałam ostatnio 5 pozytywnych odpowiedzi.

  Jedyny koszt jaki ponosimy to koszty wysyłki, które z reguły nie przekraczają 10 zł. 



Po drugie – WYSZUKUJ UBRANIA DO 10-20 ZŁ

  Nabyłam już takim sposobem kilka naprawdę fajnych rzeczy i to często nowych z metkami.
Dużo osób chce się po prostu pozbyć tego co zalega w szafie i wystawia ubrania za śmiesznie niskie ceny.

Po trzecie – TARGUJ SIĘ

  To, że jakaś bluzka jest wystawiona za daną cenę nie znaczy, że musisz za nią tyle zapłacić. Spróbuj się targować. Zapytaj czy nie można wliczyć ceny wysyłki w przedstawione koszty, a może uda Ci się ją kupić nawet za połowę ceny.

  Sama miałam sytuacje, że ktoś zainteresowany moja rzeczą, mówił, że da za nią tyle ale nie więcej i często przystawałam na taką propozycję, w szczególności kiedy miałam wystawione coś już długi czas.  Po prostu chciałam się tego pozbyć i wiele osób ma tak samo! W końcu z jakiegoś powodu te rzeczy wystawiają.



Po czwarte -  DODAWAJ DO ULUBIONYCH I RYZYKUJ

  Kiedy coś nam się spodoba warto dodać to do ulubionych a nie kupować od razu. Oczywiście istnieje ryzyko, że ktoś kupi tę rzecz przed nami, jednak może się zdarzyć tak, że sprzedający zejdzie z ceny i to znacząco. Często dodawałam do ulubionych rzeczy po ok.60 zł a ostatecznie kupowałam za 3 razy mniejszą cenę.

  Sama jestem przykładem, że początkową cenę daję większą by potem móc zejść na niższą, jeśli wzbudzi ona zainteresowanie.

 Jak nie dać się oszukać? 

Osobiście nie miałam takiej sytuacji, co nie znaczy, że nie może mieć ona miejsca. 

Zawsze sprawdzaj komentarze na profilu danej osoby. Jeśli któryś wzbudził twój niepokój śmiało pisz do tej osoby, żeby wytłumaczyła Ci dlaczego wystawiła komentarz taki a nie inny. Dodatkowo proś o przesłanie potwierdzenia nadania paczki. Umawiaj się z osobą, z którą wymieniasz rzeczy na konkretny dzień wysyłki. 

 Oczywiście kupując na takiej stronie ponosimy ryzyko, że dana rzecz jest niezgodna z opisem, wymiary są nie takie jak podane, stan jest gorszy, kolor nie ten, nie wyglądamy w tym dobrze itp. Miałam kilka takich sytuacji, jednak w większości udało mi się sprzedać lub wymienić to co kupiłam a sytuacje kiedy zakupy uważałam za udane zdecydowanie przeważały.



Jakie są wasze sposoby na tanie zakupu?


Wyprzedaże, secondhandy? Czy może nie przejmujecie się i kupujecie wszystko w standardowych cenach?

Korzystacie z tej stronki czy może macie inną, sprawdzoną, godną polecenia? :) 


Oczywiście zapraszam was na mój profil na vinted.


Share this:

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. Ja dbam o jakość noszonych ubrań, dlatego rzadko znajduje cos na vinted glownie sprzedaje ;P w lumpeksach jak sama widzialas u mnie kupuje sporo, zwlaszcza w dobrych skladach ale markowe ubrania poluję na internecie. Wyprzedaże, rabaty.. zawsze się coś ugra. I nie dlatego że np. szkoda mi wydać na buty 1000zł, tylko jak mogę dać 450zl i zaoszczedzic i za to kupic cos innego to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) ja nie preferuje wymiany, zwałszcza ze względu na oszustwa czy różnego rodzaju takie incydenty.. choć wcale tego nie neguje. Natomiast jestem zwolennikiem butów - a tych używanych nie kupuje. Dlatego promocje to jest coś co uwielbiam i zazwyczaj z nich korzystam :)

      Usuń
    2. Butów też nie kupuję, ubrania można wyprać a buty, to jednak buty i warto w nie zainwestować. :)

      Usuń
  2. Świetny post !
    posiadam konto na Vinted i bardzo lubie tą strone .
    To link do mojej strony https://www.vinted.pl/members/41540-xthy
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :-) masz rację nie ma jak taka wzajemna wymiana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie sobie założyłam konto na vinted:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Jeśli się rozważnie korzysta z tej strony to jest to na prawdę świetna sprawa. :)

      Usuń
  5. Znam ten ból... Sprzedaję wtedy nienoszone ubrania na giełdzie ubrań na facebooku w moim mieście, na Vinted nie wstawiałam jeszcze, jakoś za dużo roboty z tym wysyłaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nie masz czasu to jest to uciążliwe, jednak z czasem można się do tego przyzwyczaić. Dla mnie najtrudniejsze było przełamanie się by iść na pocztę nadać paczkę, jakoś się tego bałam. :)

      Usuń
  6. Nigdy nie wymieniałam ubrań w ten sposób-za dużo zachodu ;-) Dużą ilość ubrań kupuję na wyprzedażach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wymieniam ubrań;p jak mi się znudzą to je sprzedaję :D i kupuję nowe haha:D obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. korzystam z Vinted, ale częściej tam kupuję niż sprzedaję :) ostatnio zrobiłam małe porządki w szafie i próbuję sprzedać trochę ubrań :) osobiście korzystam z grup na facebooku :) tam jakoś szybciej to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystałam z takich grup, możesz podać jakieś ciekawe? :)

      Usuń
  9. Też od niedawna jestem na vinted, zobaczymy czy się odnajdę w wymianach :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej stronie, ale nigdy z niej nie korzystałam. Może czas to zmienić? :)

    Zapraszam do siebie. Pierwsza recenzja już niebawem.
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post ;) ja także sprzedaję swoje ubrania na tej stronie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymiana to naprawdę świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu założyłam konto na vinted ale potem całkiem o nim zapomniałam :) Muszę je odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Vinted to świetna strona, sama mam na niej konto ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty chyba się tam przeniose mam tyle ciuchów musze to wszystko posprzedawac:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam konto na vinted i fakt znalazłam tam kilka fajnych ciuchów jednak moim zdaniem na tej stronie robi się coraz gorzej. Ale to tylko moje zdanie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tak sądzisz? Jestem tam od ponad roku i nic nie zauważyłam.

      Usuń
  17. Ja też korzystam z Vinted ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również korzystam ze strony vinted :)

    Z uwagi na to, ze lubię secondhandy czasami do nich zaglądam :) to fajna opcja na nabycie tanich i niepowtarzalnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stawiam na jakość- nie na ilość :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie w takich miejscach nie oznacza gorszej jakości ;)

      Usuń
  20. Często zamawiam na vinted i na szafa.pl. :) Już kilka razy wymieniłam się na naprawdę fajne rzeczy. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. skorzystam:))na pewno ;) pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedys na vinted łatwiej było cos sprzedac i kupic w fajnej cenie teraz po prostu patrze na to co ludzie wystawiaja i sobie myśle boże to ta sama bluzke i za ta samą cene będe miała w sklepie bez wysyłki :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest, ale czasami można upatrzyć jakieś perełki. :)

      Usuń
  23. Świetny wpis na pewno skorzystam z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też bardzo lubię tą stronę . Często wyławiam stamtąd perełki, także kosmetyczne :) Mim sposobem na zaoszczędzenie są zakupy w SH - mam stamtąd pół szafy a płacę za to grosze

    OdpowiedzUsuń
  25. Najgorzej to wydać pieniądze i zostać oszukanym :( Ja szukam perełek w SH. Na stronach typu Vintend zawsze dochodzi przesyłka ok 10, która skutecznie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny post :) Świetne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Korzystam z vinted od dawna, to naprawdę super opcja! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię Vinted, chociaż wymiany miałam przeważnie nietrafione. Ponadto second handy są dobrym wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rady, też staram się polować na przeceny. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę się zalogować do Vinted, bo nie jesteś pierwszą osobą, która ten serwis poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę się zalogować do Vinted, bo nie jesteś pierwszą osobą, która ten serwis poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny post dla początkujących sprzedawców :-) Pewnie byłoby mi znacznie łatwiej, gdybym na początku mojej przygody ze sprzedażą on-line miała takie podpowiedzi.
    A to mój profil na vinted: https://www.vinted.pl/members/472995-carmilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ciesze się, że dla kogoś może być on przydatny.:)

      Usuń
  33. Nie znam tej strony. W wolnej chwili zajrzę, a nuż coś mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam stronę, ale nie korzystam. :) Za to lubię second hand'y, wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Second handy są też dobrą opcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam tą stronkę :) sama kupiłam tam już parę perełek <3 obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Korzystam z vinted ale rzadko. Zdecydowanie preferuje second handy bo tam mogę obejrzeć dokładnie każdy ciuch. Ale rzeczywiście może warto częściej zakupić coś przez internet.

    Pozdrawiam
    Franky Bronky

    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam sporo rzeczy na vinted, część zupełnie nowa ale jakoś nikt ani wymieniać ani kupować ich nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto samemu zaproponować wymianę lub po prostu napisać do osób które polubiły jakieś ubrania. Można też usunąć rzeczy i wstawić na nowo. Wtedy wyświetlą się ponownie w katalogu nowości.:)

      Usuń
  39. Przede wszystkim wyprzedaże! :D Na olx i w secondhandach za to można dorwać oryginalne rzeczy, które wyróżnią nas z tłumu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie korzystam z tego typu stron, nie mieszkam obecnie w Polsce. Zazwyczaj rzeczy, w których już nie chodzę oddaję komuś lub daję do specjalnych kontenerów, w których są zbierane ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie strony to świetna alternatywa, choć ja o wiele bardziej preferuję lumpeksy :) Muszę coś dotknąć, przymierzyć, zanim kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post i zdjęcia jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pomocny post :) Same korzystamy ze strony Vinted i jesteśmy bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam konto na Vinted i szczerze mówiąc jestem średnio zadowolona :D Nic się tam ostatnio nie dzieje... Aczkolwiek kupiłam tam kilka fajnych perełek w całkiem fajnych cenach. Teraz niestety poczta polska podrożała i mam mieszane uczucia co do tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie za to za dużo w szafie więc chyba pobawię się trochę i wystawię parę rzeczy na tej stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie rady bardzo dobre, super post. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne rady, bardzo dobre podejście :) Ja kocham SH i wyprzedaże, zwłaszcza te internetowe, gdzie nie trzeba radzić sobie z dzikim tłumem buszującym między wieszakami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepięknie tutaj u Ciebie! Cudowny wieszak! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja to chętnie bym się pozbyła, ale najgorsze,że mi się nie chce wstawiać, wolę oddać albo wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń