WSZYSTKIEGO PO TROCHU


    Nikt się chyba nie zdziwi jeśli poruszę obecny wszędzie temat pogody, ale co tu poradzić - jest coraz piękniej, co bardzo cieszy mnie, jednak nie moja szafę. Powód? Bardzo prosty. Nie jest przygotowana na takie temperatury! Większość ubrań jest wyniszczona i nadaje się do wymiany, a ona nie zapowiada się szybka i wielka, raczej skromna i w dalszej przyszłości.... 


    Dzisiaj stylizacja z sukienką, która mieliście okazję widzieć już na moim blogu w bardziej eleganckim zestawieniu - klik




Zestaw jest jednym z tych kiedy nie wiemy co ubrać i na szybko łączymy co się da. 

Sukienka, kapelusz to baza wcześniej zaplanowana, ale co z butami, przecież nie mam żadnych na obecna pogodę, które by mi pasowały. Tutaj posłużyłam się modą na łączenie różnych wzorów w tej samej kolorystyce i w głębi duszy wierzyłam (i nadal wierzę), że wygląda to w miarę znośnie. 




Skąd wzięła się w tym zestawie koszula? 

Odpowiedź banalna, kiedy spojrzałam w lustro i zobaczyłam, że będąc w pełni ubrana bez problemu mogę zobaczyć swoja bieliznę musiałam sobie jakoś poradzić i tak niezawodna koszula wiązana w pasie przyszła 
mi z pomocą. :)




Czy tylko mi zdjęcia wychodzą innej jakości kiedy odwrócę telefon? 




Mam nadzieję, że całość nie wygląda tak źle. 
Ja czułam się w tym dobrze. 
To chyba najważniejsze, co nie? 





Zdarza się wam ubierać takie spontaniczne zestawy czy raczej wszystko musicie mieć wcześniej zaplanowane? W czym czujecie się najlepiej? 





  A na koniec...

     siostry Lewandowskie pozdrawiają i życzą miłego dnia. ;) 



                                                           
TOREBKA - Aldo
BUTY - born2be.pl
KOSZULA - Cropp
SUKIENKA - TOP SECRET

Share this:

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. jak dla mnie za duzo wzorow - na butach i na sukience ale buty same w sobie sa genialne ;)

    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :D

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba się sukienka :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór sukienki! Podobnego jeszcze nigdzie nie spotkałam! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka, fajnie wygląda z przewiązaną w pasie koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this dress perfect on you


    I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to właśnie spontany wychodzą najlepiej :)
    Ta koszula to świetny dodatek 2 w 1 hehehe :) sprytnie sobie poradziłaś :P hehe

    kapelusz dodaje szyku! i podoba mi się kolor pazurrrków, szkoda że tak mało ja widać :(

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Super w tej koszuli, pomysł jest genialny ;-) hmm mi jakość się nie psuje przy odwracaniu telefonu - ale są różne przyczyny, może to akurat nie to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci w tym zestawie <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń