Podaruj sobie prezent z okazji Dnia Kobiet


 Blogosfera od jakiegoś czasu zasypana jest pomysłami na prezenty z okazji naszego pięknego święta - Dnia Kobiet (chociaż więcej tego typu postów było w okresie walentynkowym). Możemy przeczytać o wymarzonych prezentach od bliskich nam osób lub o tym co same możemy sobie podarować, ale spokojnie, nie będę Wam podawać listy produktów wartych uwagi. Chcę za to przedstawić swój plan na ten jakże wyjątkowy a jednocześnie normalny dzień. Może zainspiruję którąś z Was by poświęciła sobie dzisiaj chociażby chwilkę. 

Mój plan na Dzień Kobiet: 

1. Pyszne jedzonko. Z reguły robię coś na szybko, więc dzisiaj poświecę na to trochę więcej czasu. :) 

2. Trening - trochę endorfin nie zaszkodzi. 

3. Gorąca kąpiel i peeling Bodyboom, który ostatnio zagościł w mojej łazience i sercu. :) 

4. Herbatka, kocyk i nowa książka, która mam nadzieję dzisiaj dojdzie. 




 W między czasie oczywiście praca, ale kto by na to patrzył, kiedy ma się zaplanowane tyle przyjemności. 

 Moja lista jest prosta i o to w niej własnie chodzi. Gdybym wymyśliła rzeczy trudniejsze, bardziej kreatywne pewnie nie udało by mi się ich zrealizować a na takie małe przyjemności na pewno znajdę czas. 

 Dlaczego skupiam się na małych rzeczach i czemu w ogóle Wam o tym mówię? Otóż po to by w natłoku codziennych obowiązków, nieustającej gonitwy z czasem zatrzymać się na chwilę i czerpać przyjemność właśnie z tych małych rzeczy, z czasu który możemy poświecić tylko sobie, a jest on na wagę złota. :) 


 To jak drogie panie, znajdujecie czasami chwile dla siebie? 

Macie coś zaplanowane na dzisiaj? 

Skusiłyście się na upominki "od siebie dla siebie" czy może stawiacie, tak jak ja, na radość z małych rzeczy?


PS. Jeśli czytacie ten wpis po 8 marca to koniecznie zdradźcie jak spędziłyście ten dzień. :) 

PS2. Niedługo pojawi się wpis o większym prezencie jaki sobie ostatnio sprawiłam. Kto zagląda na mojego instagrama może domyśla się o co chodzi. :) 

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. To jest ważne, aby umieć cieszyć się z małych przyjemności.
    Ja też ten dzień spędziłam fajnie i w miarę bezstresowo, a wieczorem mąż przygotował kolację i moje ulubione winko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej znalazłam czas w ciągu dnia na dobrą kawę i ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawianie sobie małych przyjemności to podstawa każdego dnia :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń