Prosty sposób na domową kawę mrożoną




Pogoda za oknem staje się iście wakacyjna, więc powoli zaczynam przerzucać się ze zwykłej kawy na kawę mrożoną, jak to zwykle u mnie bywa w sezonie letnim.

Przepisów na mrożoną kawę wypróbowałam wiele i żaden nie zasmakował mi w 100%. W końcu na zasadzie prób i błędów doszłam do sposobu, który daję kawę idealną, a przynajmniej jest ona taka w moim odczuciu.

Składniki na jedną porcje:
- 2 łyżki kawy rozpuszczalnej
- łyżeczka cukru lub innego słodzidła (u mnie ksylitol)
- 1/3 szklanki wody
- mleko z lodówki
- dodatkowo lody/ kostki lodu

Przygotowanie:
Do wody dodajemy kawę i cukier. Blendujemy na gładką masę/ piankę. Przelewamy do szklanki (około połowa objętości szklanki, w zależności od wielkości naczynia). Zalewamy mlekiem. Możemy dodać kostki lodu lub lody i gotowe. :)



Sposób prosty, a najlepszy jaki wypróbowałam. :)





Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Wygląda pysznie :)
    Na ciepłe dni idealna!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis na pewno wypróbuje ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kawę w każdej postać :) przepis chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda i w smaku też na pewno taka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę mrożoną robioną na lodach a nie zwykłym mrożonych kostkach lodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis, na upalne, letnie dni idealny. :)

    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawaaaa wyglada pysznie! Na pewno sobie taka zrobie po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń