HAT GIRL

Wszyscy mają kapelusz - mam i ja. :) 

W końcu zrealizowałam swoje postanowienie i kupiłam kapelusz, a zbierałam się już od wiosny! 
Mam tylko nadzieję, że pogoda pozwoli mi z niego choć w niewielkim stopni skorzystać i wiatr nie będzie ciągle zrywał mi go z głowy. 



Mogę śmiało powiedzieć, że pokochałam stronę www.vinted.pl
To z niej pochodzi sukienka, którą wam dzisiaj pokazuję, a cały jej fenomen to gorsze jakie za nią dałam. Czego tu więcej chcieć - niska cena, styl jaki lubię i dostawa do domu. 

Szczerze przyznam, że ostatnio wolę zakupy przez internet. Nie mam czasu na chodzenie po sklepach i nie sprawia mi to już takiej przyjemności jak kiedyś. 
                               



A teraz? Jedyne czego potrzebuję to trochę wolnego czasu, powoli zaczyna mi go brakować. Nawet weekendy spędzam na zajęciach, a gdzie tutaj czas dla siebie, na prowadzenie bloga... 

Ostatni wpis był prawie miesiąc temu!




Ale spokojnie przetrwałam najgorszy tydzień, czyli remont w pokoju, co równa się brakiem kąta dla siebie. Teraz pozostaje tylko urządzić się do końca i jedną rzecz będę mieć z głowy. :) 







Polubiłyśmy się z przyjaciółką z tą ścianą, więc możecie się spodziewać wielu zdjęć w tym klimacie. :) 




Któregoś dnia postanowiłam, że kupię na jesień jakąś sukienkę, chociaż o tej porze roku raczej ich nie noszę, a tak dzięki vinted nabyłam dwie i jestem z tego bardzo zadowolona. 

Dodałam do tego mój nowiutki kapelusz, kochane ciężki buty, ulubioną torebkę i zegarek i gumkę do włosów. :D 

Musicie mi to wybaczyć, jestem tak przyzwyczajona do jej noszenia, że nawet nie zauważyłam, że ją na sobie mam.







Jakiś czas temu zaczęłam bardziej przykładać się do obróbki zdjęć. Jeszcze nie jest idealnie, ale mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej. :) 








Miłego tygodnia i do zobaczenia, ma nadzieję, że wcześniej niż za miesiąc. :) 




+ Nie wiem czemu, ale podoba mi się to zdjęcie, coś w sobie ma. :) 




SUKIENKA - Atmosphere (vinted.pl) 
KAPELUSZ - New Yorker
BUTY - H&M
TOREBKA - ALDO








Share this:

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. przeuroczy zestaw :) i ta sukienka! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dosłownie wczoraj tez kupiłam kapelusz! A też zbierałam się do jego kupna dłuuugi czas, więc piątka! ;) Ja na vinted sprzedaję dużo rzeczy, ale z kupowaniem jest ciężko. Niby fajnie i tanio, ale wole przymierzyć. Dlatego jestem fanką buszowania po lumpeksach ;) A co do stylizacji, to bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Wpada nieco w klimat boho, a takie bardzo lubię. W kapeluszu Ci do twarzy, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, super sukienka i oczywiście kapelusz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w nim! ja do kapeluszy nie umiem się przekonać :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam jeden ze swoich kapeluszy na vinted i mogę śmiało polecić. Świetnie wyglądasz, z przyjemnością ubrałabym się identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja. Ja się nie mogę przekonać do zakupienia kapelusza, boję się, że ubrałabym go raz, a potem marnowałby się w szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupowałam tez miałam takie obawy, bo jednak w roku szkolnym mało wychodzę z domu, a do szkoły nie będę zakładać kapelusza, chociażby z faktu, że mógłby się zniszczyć. Dlatego korzystam z każdej możliwej okazji by go nosić. Chociaż myślę, że wiosną będzie mi częściej towarzyszył.:)

      Usuń
  7. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz :) ja zawsze zastanawiam sie czy chodzilabym w takim kapeluszu...na innych mi się podoba, ale sama chyba czulabym się dziwnie...:D/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przekonać. Ja uwielbiam to jak wyglądam w kapeluszach. Wakacjami noszę je kiedy tylko się da. No ale wiadomo plaża, upały to co innego. Jesienią bałam się spojrzeń ludzi, bo wiadomo jacy niektórzy są, ale raz się przemoglam i już nie mam z tym problemu.:)

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się takie kapelusze, wszystkie stylizacje w których kapelusz bierze udział są ekstra :) Chyba sama muszę sobie taki sprawić :) Bardzo ładna sukienka, Pozdrawiam, It's Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka i dodatki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kapelusze a buty masz rewelacyjne!
    Całość na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kapelusz! Sukienka bardzo ciekawa :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz!
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie jestem tu sama, zamówiłam kapelusz dzisiaj i była to bardzo trudna decyzja, ale przynajmniej w 100 procentach przemyślana. Śliczna sukienka, a całość bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska stylizacja:*
    Poklikasz? Proszę :*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kapelusze:)) ten bardzo do Ciebie pasuje <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Sama mam kilka kapeluszy, nadają charakteru każdej stylizacji :-) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, już miałam pisać, że bardzo trafiony zakup, bo w kapeluszu Ci mega do twarzy, aż tu nagle... wypatrzyłam w tle swój blok. :D W takim razie witam blogerkę z Ozorkowa. :p

    OdpowiedzUsuń