Czy tytuł posta wpływa na popularność bloga?


    Wbrew pozorom to nie zdjęcia, nie treść posta jest najtrudniejszą rzeczą przy dodawaniu wpisu. Wymyślić prosty, chwytliwy tytuł to dopiero wyzwanie. 



Na poprzednim blogu przewijały się różne pomysły odnośnie tytułu. Na początku nie było żadnego, potem pojawiły się cytaty, kilka postów tematycznych i ostatecznie tytuł piosenki, której wtedy słuchałam. 

Tutaj postanowiłam zrezygnować z piosenek i nadal szukam pomysłu na tytuły które przyciągną uwagę. Jednak nie jest to takie proste i chyba nigdy nie osiągnę perfekcji w tej "dziedzinie".


Dzisiaj strój z kategorii "mam imprezę i nie wiem co założyć". Z braku sukienek na takie okazje wyszperałam z szafy spódniczkę, której już długo nie nosiłam. Dodałam do tego jedną z ulubionych bluzek, jedyne buty jakie posiadam na takie okazje i torbę, którą przygarnęłam po mamie, gdyż stwierdziła, że jest już zniszczona. Cóż, ja tego zniszczenia nie widzę i z chęcią będę ją nosić. :) 

Premierowo na blogu pokazuję się bez okularów. Ładna pogoda skłania mnie czasem do noszenia soczewek. Chociaż przyznam, że o wiele lepiej czuje się w moich okularkach. :) 


Nie zapominajmy o "nieśmiertelnym" zegarku. Jak możecie zauważyć po moich postach, uwielbiam zegarki w tym stylu i nosze je dosłownie codziennie, a lato jeszcze bardziej nie pozwala mi ich zdejmować. Kto zna problem opalonego śladu po jakiejkolwiek biżuterii? Nie jesteście same. :) 


Oczywiście jest to tylko moje zdanie, ale gdyby nie zachęcił mnie tytuł dodawanego posta pewnie nie przeczytałabym wpisu, możliwe, że nawet nie weszłabym na bloga i nie spędziłabym czasu na poszukiwaniu na nim czegoś co również mnie zaciekawi. 

Nie mówię, że nie ma wyjątków, czasami trafiam na blogi, które mnie interesują, a nie koniecznie przyciągnęły moja uwagę tytułem, jednak kiedy nie znam bloga, pierwsze co rzuca mi się w oczy to właśnie tytuł! 


Jednak czy tytuł posta wpływa na popularność naszego bloga? 

I tak i nie. Wiadomo, że nie tylko on się liczy, ponieważ chwytliwy tytuł nie zawsze równa się ciekawej zawartości, jednak na pewno dzięki niemu możemy zyskać kilku czytelników. 


A jak jest u was? Na co zwracacie uwagę przeglądając blogi, zanim je odwiedzicie? 


SPÓDNICZKA - Sinsay
BLUZKA - TOP SECRET
BUTY - czasnabuty.pl
TOREBKA - Aldo


Share this:

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. pięknie Ci nawet i bez okularow, nawet chyba bardziej mi się podoba! ;) rewelacyjny zestaw i super masz włoski! a co do tytułu posta - mnie tam nie przyciąga żaden, a bardziej zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny dziewczęcy zestaw :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) Co do tytułów ja lubię dodać piosenkę która pasuje mi do wpisu lub chodzi po mojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ! Spódniczka ma mega kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tytuł powinien być 'chwytny' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zwracam uwagę szczególnie na zdjęcia, jeśli zdjęcia mi się nie podobają to zwykle nie biorę się za tekst ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tam zawsze rzucają się zdjęcia w oczy :D piękna spódniczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prosta ale piękna stylizacja, masz bardzo ładną buźkę :)
    zajrzyj do mnie-> kasicowaphotography.blogspot.com
    ja już obserwuję czekam na ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny zestawik ! :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw! ja zwracam uwagę głównie na zdjęcia i treść, a na tytuł czasami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święte słowa, często mam niezły orzech do zgryzienia gdy myślę nad tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz!
    A co do tytułu, nie zawsze, ale czasami zdarza się, że w ogóle nie mam na niego pomysłu :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam zawsze problem z wymyślenem tytułu! :P wyglądasz b. ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. cytuję: Dzisiaj strój z kategorii "mam imprezę i nie wiem co założyć". I właśnie taki tytuł byłby idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne butki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń